Schooltennis

Waarom tennis?

Tennis een ontzettend spannende, gezonde, veelzijdige sport. Tennis leert uw kind om zichzelf verantwoordelijk te voelen voor keuzes en daden, en om te gaan met succes en tegenslag. Elk punt biedt weer een nieuwe kans! Tennis daagt uw kind uit om door te zetten, samen te werken en zelf regels toe te passen. Het kan een leven lang, op eigen niveau, gespeeld worden en staat voor plezier, sportiviteit, inzet en respect.

Waarom bij een 🎾tennisvereniging?

Een vereniging is de plek bij uitstek om structureel te kunnen sporten en om leeftijdsgenoten te ontmoeten met dezelfde interesses. Bij een tennisvereniging kan uw kind in een veilige omgeving spelen. Tennisverenigingen werken uitsluitend met gelicenseerde trainers en met lesprogramma’s, ballen, rackets en baanafmetingen die aansluiten bij de leeftijd en de ontwikkeling van het kind. Het doel is om uiteindelijk iedereen het tennisspel te laten spelen.

Kennismakingslessen

“Maak Kennis Met Tennis Jeugd” omvat 6 lessen van 50 minuten voor € 60,- met nieuw racket (dit racket mag gehouden worden). Dit is GEEN lidmaatschap!

Start in de eerste week van april. De lessen worden gegeven op alle dagen na schooltijd, woensdagmiddag en zaterdagmorgen . Aanmelden via deze knop:

Tennis🎾 ook iets voor jou?

Bent jij zelf ook geïnteresseerd om te komen tennissen, dan ben jij van harte welkom.

Ook voor volwassenen “Maak kennis met tennis” 6 lessen van 50 minuten voor € 70,- met leenracket ZONDER lidmaatschap. Inschrijven kan via deze knop:

De trainingen zijn op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Starten begin van de avond tot uiterlijk 22:00. Daarnaast is zaterdag tussen 9:00 en 14:00 ook mogelijk.

Vragen? Stuur dan een e-mail naar: [email protected] of  📞 naar 06 - 51196053

We zien jullie heel graag terug bij TPV Heksenwiel, Heksendans 2 te Breda.

Vragen?

Telefoon