Padel laddercompetitie

Beste leden,

Wil jij (vriendschappelijke) padelwedstrijden spelen en tegelijk ook meer leden leren kennen? Geef je dan op voor de “Interne dubbel ladder”! Iedereen kan meedoen, ongeacht je speelsterkte. Speeldata zijn flexibel, je speelt dus wanneer het jou uitkomt!

Hoe werkt het?

●       De ladder start op 30 januari 2023.
●       Je komt in een ‘ladder’ (klassement) met alle koppels die meedoen.
●       Je kan inschrijven als HD, DD of GD koppel. De indeling is echter door elkaar heen.
●       Maandag om de 2 weken start een nieuwe ronde waarin je automatisch gekoppeld wordt aan een tegenstander van jullie niveau.
●       Je wisselt van plek als je wint van iemand die hoger staat.
●       Je bepaalt onderling wanneer je speelt, dus wanneer het jou/jullie uitkomt. Wel binnen 2 weken en zelf een baan boeken!
●       Je kunt makkelijk rondes overslaan of je uitschrijven als je niet meer mee wilt spelen.
●       De wedstrijden duren exact een uur. Daardoor is de telling anders. We tellen geen sets maar alleen het gewonnen aantal games.

Hoe geef ik mij op?

1. Download de KNLTB Match app (iOS of Android)

2. Ga naar Flexcompetities TPV Heksenwiel Laddercompetitie Padel. Geef hier jezelf en je partner op.

3. Beide spelers moeten de app downloaden maar slechts één speler geeft het team op!

Mochten er nog vragen zijn neem dan contact op met de Padelcommissie. ([email protected]).

Namens de Padelcommissie veel plezier.