Sponsoring TPVH

Sport en sponsoring zijn onlosmakelijk verbonden. Sponsoring is een onmisbaar fenomeen in de sport en dus ook voor Tennis- en Padelvereniging Heksenwiel (TPVH). TPVH heeft 10 tennisbanen en 4 padelbanen die het hele jaar bespeelbaar zijn en richt zich op de toekomst. Mede met de steun van onze sponsoren kunnen wij actief werken aan een vereniging waar sportieve prestaties en plezier in de sport hand in hand gaan. In tijden dat de ondernemer kritisch met zijn budgetten omgaat is juist gerichte reclame interessant. De gemiddelde tennisser / padeller is een goede doelgroep in de consumentenmarkt. Vandaar dat bij onze vereniging de sponsorcommissie zich als partner van de mogelijke sponsor opstelt en meedenkt om de maximale exposure uit het beschikbare budget te halen! TPVH is een vereniging die vele interne activiteiten organiseert. Deze zijn altijd goed bezocht. Daarnaast vindt er op de vereniging 2 x per jaar een Open Toernooi plaats, zowel voor tennis als voor padel, waar veel deelnemers uit de regio zich voor inschrijven. Er zijn diverse sponsormogelijkheden bij TPVH.

Winddoeken:

Winddoeken met uw logo of tekst.

Reclamebord:

Met uw eigen bord reclame maken langs de tennisvelden of padelbanen.

Beamer:

Tijdens activiteiten op de vereniging maken wij gebruik van een beamer presentatie. Uw presentatie en advertentie kan daar ook in worden meegenomen.

Clubblad:

TPVH heeft een glossy clubblad dat goed gelezen wordt. Het clubblad heeft een oplage van 1000 exemplaren. De verspreiding is naar de leden (gezinnen), sponsors en ligt verder ter inzage bij diverse openbare gelegenheden in de wijk. Adverteren in het clubblad is één van de sponsor mogelijkheden.

Speciale promoties:

Tijdens het Open Toernooi is het mogelijk om promotie te maken voor uw bedrijf. U kunt hierbij denken aan het plaatsen van bijvoorbeeld reclame auto’s, maar andere mogelijkheden kunnen ook besproken worden. Alle sponsoring bij TPVH gaat altijd via de Sponsorcommissie.

E-mailen kan ook: [email protected].