Ieder zijn niveau.

Bij TPV Heksenwiel is er plaats voor iedereen. Beginner, recreatief, gevorderde, wedstrijd, jong of oud. Het maakt niet uit.

Recreatief
Gevorderden
Wedstrijd

Je komt bij ons in een warm bad. Of je jezelf nu alleen inschrijft of met een groepje. Wij gaan er alles aan doen om je met andere spelers in contact te brengen.

Hiervoor hebben we diverse activiteiten zoals:

1. Interne Padel Competitie (IPC) waarbij je wekelijks speelt met gelijkwaardige spelers. Afgesloten in ons gezellige clubhuis.

2. De Hussel avonden. Hier kom je bij gelijkwaardige spelers, introducés van buiten de vereniging of  spelers van een ander niveau. Dit is een perfect moment om techniek en tactiek bij elkaar af te kijken en gezellig te genieten van een drankje en hapje.

3. Mogelijk is er, afhankelijk van het niveau, ruimte voor je in een team dat al competitie via de KNLTB speelt. Onze teams spelen 3e, 2e, 1e & Hoofdklasse.

4. Speciaal voor nieuwe leden zijn er VIP evenementen waar je kennis kunt maken met andere nieuwe padellers (& tennissers). Meestal met culinaire bijdrage zoals lunch of BBQ.

5. Toernooien KNLTB

6. Lessen & clinics via onze Padelschool "Padel-Only".

7. En de speciale Whatsapp groepen voor de diverse niveaus.

Fun