Toernooien en events

Snel naar: Toernooi.nlPadeltoernooi Geel/GroenOuder - Kind toernooi

CHALLENGER TOERNOOI 2019

Na het wegens het weer aflasten van het 1ste toernooi gaan wij op 28 april de herkansing in.

Een toernooi waar het alleen om tennis en de punten gaat. Meer weten? klik hier.

Kersttoernooi 2018

Op 16 december was het de enige dag in december 2018 waarop het sneeuwde. En deze dag vond ons kersttoernooi plaats. Wat gebeurde er? Door de sneeuw Banen onbespeelbaar. Wat nu? er is snel een alternatief programma opgesteld en door een aantal avn de aanwezigen een baan sneeuwvrij gemaakt waardoor toch een leuk en geslaagd toernooi heeft plaatsgevonden. Volgend jaar wordt het dan sneeuwballen tennis.

Verrassingstoernooi 2018

Op 17 en 18 november vond ons jaarlijkse, legendarische verrassingstoernooi plaats! Met een bezoek van Sinterklaas. Ieder jaar is er de vraag, "wie blijft er de hele nacht wakker en is de volgende dag fit om het toernooi voort ter kunnen zetten?".

Zoals altijd een geslaagd toernooi. Tot 2019.

Jeugd Clubkampioenschappen 2018

De Jeugdclubkampioenschappen 2018 van TV Heksenwiel hebben van 1 tot en met 9 September 2018 plaatsgevonden. Mooi toernooi met goed weer, schitterende partijen en verrassende winnaars. Meer weten kijk dan op onze JCK pagina en toernooi.nl voor de resultaten.

Ouder - Kind toernooi 2018

Met 72 deelnemers, mooi weer en heerlijke burgerbar een perfect toernooi. Volgend jaar herkansing met een speciale editie, onze vereniging bestaat 25 jaar. Dat vieren we onder andere met een Ouder-kind toernooi.

Padeltoernooi Geel / Groen

Op zondag 25 februari is ons 1ste jeugd Padel toernooi georganiseerd. Dit toernooi was een groot succes en zal zeer waarschijnlijk een vervolg krijgen.

Wat is padel? Padel is een soort tennis dat in een kooi meestal als dubbelspel gespeeld wordt. Hierdoor is het spel veel explosiever en sneller dan tennis.

Jullie hebben allemaal de 2 padel banen gezien die bij TV Heksenwiel op het tennispark aanwezig zijn. Een hoop van jullie zullen ook al een balletje geslagen hebben.

Meer info over Padel kijk dan op wikipedia, de Padelpagina van de KNLTB of op bijvoorbeeld deze youtube video.

Vragen? Opmerkingen? Dan weten jullie ons te vinden op de tennisbaan of via [email protected].

De Jeugdclubkampioenschappen 2015/2016 & Het Ouder Kind Toernooi 2017

Wil je nog het één ander weten over de jeugdclubkampioenschappen en het Ouder Kind Toernooi 2017 klik dan hier.

Jeugd Clubkampioenschappen 2017

De clubkampioenen 2017 zijn bekend. Naast Maikel, Carmen treden nu ook Jari, Thijmen, Joran, Neris en Iris in de voetsporen treden van Timo, Henkie, Maikel, Carmen, Lotte, Duncan, Jochem, Finn, Marijn, Lars en Anahli.

De lijst met onze kanmpioenen en runners up wordt langer en langer. doe dan mee met onze Jeugd Clubkampioenschappen 2017.

Meer info over de Clubkampioenschappen zie je hier.

Verrassingstoernooi 2017

Het Verrassingtoernooi is weer achter de rug, leuk, aardige opkomst, bonte avond en speurtocht in het donker.

Voor diegenen die dit jaar hebben gemist, volgend jaar kunnen jullie op herkansing.

Vragen over het Verrassingstoernooi 2017 mail dan naar [email protected].

Nieuw op toernooi.nl?

Als de site toernooi.nl voor jullie nieuw is, dan moet je je op toernooi.nl even registreren door rechtsboven op de blauwe knop "REGISTEREN" te klikken. De rest wijst zich dan vanzelf.

Voor het inschrijven zijn wel "sportgegevens" nodig.
Als sport kies je "Tennis". Heb je een ledenpas dan kan je je speelsterkte daarvan overnemen. Bij lidnummer vul je het bondsnummer dat op jouw pas rechtsonder staat in. Bij Club vul je uiteraard "TV Heksenwiel" in. Heb je nog geen ledenpas vul dan bij de speelsterkte "9" in, bij lidnummer "00" of je naam. Op een later moment kan je dit aanpassen.

Na registreren tik je linksboven in het zoekvak "heksenwiel" in. Als het zoeken klaar is staat er onder andere "Verrasingstoernooi" in beeld.

Vragen?

Telefoon