KNLTB competitie tennis

COMPETITIE 2024

Voor senioren bestaat de competitie uit een zeer divers competitieaanbod op iedere dag van de week, voor zowel beginnende spelers als voor topspelers en voor iedereen daar tussenin. Kortom, voor iedere tennisser is er een competitie die past bij je past!

Iedere tennisvereniging bepaalt aan de hand van het competitieaanbod per provincie het competitieaanbod van de club. Dit competitieaanbod is o.a. afhankelijk van de grootte van de vereniging (baancapaciteit), de opbouw van het ledenbestand, het beleid van de vereniging en de wensen en behoeften van de leden.

Let op vrijdagavond competitie is favoriet en heeft een beperkte capaciteit.

Competitieaanbod

Het competitie aanbod van de KNLTB voor de verschillende competities in 2024 bestaat uit een landelijk aanbod dat hier te vinden is en een regionaal aanbod. Zie hier.

Speeldata

De voorjaarscompetitie wordt gespeeld van in april, mei & juni 2024. Klik hier voor de speeldata.

Competitiebijdrage

Om competitie te spelen betaalt u per team een competitiebijdrage en tevens dient u per team een bardienst te draaien op een competitiedag waarop uw team niet speelt.

De competitiebijdrage bestaat uit de afdracht voor deelname team aan de KNLTB en de ballen die gedurende de competitie gebruikt worden. Op deze pagina wordt e.e.a. toegelicht betreffende kosten.

Aanmelden

Wil je je als team aanmelden dan kan dit door dit aanmeldformulier in te vullen. Let er wel op dat aanmelden mogelijk is tot en met 25 december 2023.

Heb je nog geen team en wil je wel competitie spelen dan kan je dit in het formulier aangeven.
Er wordt geprobeerd een team te zoeken of een team samen te stellen.

Vragen/opmerkingen neem dan contact op met één van de vcl's of stuur een mail naar: [email protected]

Vragen?

Telefoon